Saturday, November 22, 2008

tmn sri indah segar dlm ingatan;-)

malam ini merupakan malam terakhir aku di UPSI..sebuah tempat yang penuh dengan kenangan..mengajar aku erti sebuah kehidupan..menjalani liku-liku kehidupan yang penuh gelak tawa dan xlupa juga ranjau duri yang menikam rasa..itu lah kehidupan.. manis+masam+pahit..semuanya perlu..sebagai rencah sebuah kehidupan. namun, mengapa perlu ada perasaan ini?KESEDIHAN...sedih untuk meninggalkan kenangan dan memori ini..terlalu byk.sgt byk..ya tuhan,berilah aku kekuatan.bahawa setiap perpisahan kerana mu sudah pasti ada hikmannya.. dan setiap pertemuan itu mengjar kita untuk menghargai apa yang kita ada.


Untuk rakan2 rumah: n0 6, taman sri indah, tg,malim...
T.H.A.N.K.S...Itu mgkn yang mampu ku lafazkan ketika ini..byk kenangan yang indah antara kita yang xdpat ku lupakan.aku masok umah ni satu sem lambat,namun itu xmenghalang kita untuk rapat..di akhir sem ni kita makin rapat..sebab kita semua xlama lagi akan rase sebuah kehilangan..rindu untuk meluahkan perasaan, rindu untuk kita bergelak tawa, bertukar cerita, gossip, belaja bersama, masak sama..kowang!!!byk sangat kenangan...nape mesti ada perpisahan.kenapa di kala, hubungan kita makin utuh,,kita perlu berpisah???..namun, itu semua lumrah..seperti irama dan lagu..begitu juga seperti pertemuan dan perpisahan..sesuatu yang senantiasa akan terjadi..walau bagaimana pun kita..di kesempatan ini, aku memohon mitak maaf untuk segalanya, dari hujung rambut..sehingga la hujung kaki..kata2 yang mengguris hati, perbuatan yang tidak menyenangkan, makan minum harap dihalalkan..sesungguhnya aku bkn manusia yang sempurna..manusia yang tidak lepas melakukan kesalahan..manusia yang khilaf..maafkan diriku ini...aku sayang kowang..walau apa yang terjadi, aku harap hubungan kita tidak putus..insyaaallah..kawin jemput~huhu..doakan aku ke negeri yang ku idamkan tok posting..huhu..nak gak sane..;-)sayang kowang...


"kfc tanjung malim in memory"



~ultraman tiga;-)~







No comments: