Saturday, November 22, 2008

di sebalik ^306^

sesuatu yang istimewa tatkali mengingat no itu..oh ya!!b306 kolej aminuddin baki, upsi..selama 3 sem aku duduk di sini..tetap bilk master;-)katil yang sama..cume rumate yang berubah setiap 3 sem ini..tapi..3 housemate tetap..huhu..fath,wani n cel;-)..klw diikotkan terlalu juga byk memori indah yang sentiasa segar dalam ingatan..
detik pertama menjejakkan diri di sini, ku mengirakan aku akan jadi senior huhu..tup2...ianya memang senior,tapi sebaya umur.haha..ingat kowang??mase kowang masok dalm uma..uma da kemas kan??haha..terkejot er?sape a makcik cleaner yang membersihkan..haha.first tyme impression plak tu kowang kater aku sombonk..haha..tu ar..xkenal hati budi lagi mase tu..che wah..kawannye kawan..fulamak..cam lagu serasi bersama lak..
bersyukur hendaknya, aku dapat rumate n housemate ngan kowang..dak2 kaunseling..huhu..pastu aku plak lebih2 cam dak kaunseling..haha..hasil tunjuk ajar kowang.."nampaknya anda rajin yer fath;-)"..huhu..macam2 kenangan terindah..ups...cam lagu lak..ingat x kenangan indah kita wat popia bersama2??haha..walau dalm periuk nasi..kecoh gler..tu ar namenya sepakat membawa berkat..ape lagi??tyme bergosip..jgn la..haha..hish2...tapi..aku taw..mase aku keluar kolej ari tu, kowang rindu gelak tawa aku..haha..ape xnye..umah tu da kre paling havoc dengan bising..bler aku n yath xde..sunyi jab..haha..smapi kowang jak dtang??huhu..begitunye kita bising..haha..pernah berbuka puase bertemankan lilin2 kehidupan..haha..waaaaaaaaa....semua itu kenangan..
hurm...mesti kowang rindu bler aku suker tepuk2 dan bibir..haha..sedangkan tadi kowang masih berkata2..ah,xkre..ye la tu jgn menafikan..ish2..jgn menidakkan..sesungguhnya,tidak baik;-)..aku ingt balik semalam..so,klw x..just dapt jumper fath dulu t..tapi..rezeki gak,bler balik lambat..dapat jumper fath, wani n abg nan..kowang..thanks...thanks untuk persahabatan ini..sesungguhnya aku beruntung dpat mengenalik kowang..byk aku blaja..wat aku lagi matang..dan,aku harapkan aku terus tabah melalui hidup ini.THANKS KALIAN;-)..
DI kesempatan ini juga, aku nak mohon maaf kat kowang..sepanjang hampir 2 tahun setengah aku kenali kowang..ade kater2 yang mengguris hati..perbuatan yang tidak menyenangkan..makan minum juga harap dihalalkan..ingat..nama kwoang sentiasa dalam ingatan..ha,nak ingatkan kowang..jgn luper aktiviti2 perjalanan hidop..nak ikot gak..t,aku posting jauh, xdapt ikot..haha..aper2 just contact aku..ikin sentiasa ade..huhu..last, doakan aku praktikum nanti..aku sayang kowang..ever n ever juga..thanks tok persahabatan ini..aku hargainya;-)

~sem terakhir aku di KAB~

ALWAYS IN MY HEART~[wani, yath, syl,ikin, fath]



1 comment:

SRB~Aironyaya_mysterious gurlz said...

wah!!!~teachr untg sngt ada rmai kwn. . .tpi x smua b'untg cm teacher..huhuhu~apa2pun yaya doakn korg alwayzz 2gther...amin:)